Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

Μυστήριο με τη νέα Yamaha M1

18/1/2008


Πολλά θέματα ανοικτά άφησε η επίσημη παρουσίαση της νέας ομάδας της Fiat – Yamaha, που έγινε σήμερα στο Τορίνο.
Αρχικά δεν ανακοινώθηκαν λεπτομέρειες για τον κινητήρα και τις αλλαγές σε άλλα μέρη της νέας Μ1, ο επικεφαλής της Yamaha Masao Furusawa ΔΕΝ παραβρέθηκε στη μεγάλη εκδήλωση που παρακολούθησαν πάνω από 100 δημοσιογράφοι, κυρίως ιταλοί. Επίσης ΔΕΝ ήταν εκεί και ο CEO της Fiat Luca De Meo. Βέβαια η παρουσία του επικεφαλής του πρότζεκτ motoGP, του Lin Jarvis και σαφώς η παρουσίαση των Valentino Rossi και Jorge Lorenzo έκλεψε την παράσταση.
Μιλώντας με τους ιάπωνες υπευθύνους της εξέλιξης της Μ1, μάθαμε ότι παραμένουν πιστοί στην big-bang διάταξη ανάφλεξης, σε στροφάλους 90ο και εξελίσσουν ένα εντελώς νέο σύστημα traction control, μετά την περσινή αποτυχία ιδιαίτερα στον τελευταίο αγώνα με τον τραυματισμό του Valentino.
Πέρα από αυτά υπάρχουν αλλαγές σε ορισμένους αεραγωγούς, αλλά και στην αεροδυναμική της ουράς της μοτοσυκλέτας.
Το θέμα με τις δύο διαφορετικές εταιρίες ελαστικών που θα συνεργάζεται κάθε μία από τις δύο ομάδες που έχουν δημιουργηθεί μέσα στην εργοστασιακή ομάδα, απασχόλησε αρκετά τη συνέντευξη. Τελικά δεν θα υπάρχει ανταλλαγή στοιχείων ανάμεσα στις δύο ομάδες και θα υπάρχει παράλληλη εξέλιξη. Ως προς τις μοτοσυκλέτες θα υπάρχει ίση μεταχείριση από πλευράς εργοστασίου, αλλά αν ο ένας οδηγός επιλέξει τις πνευματικές βαλβίδες και ο άλλος τις συμβατικές θα μπορεί να ακολουθήσει την επιλογή του. στα πρώτα τεστ θα ξεκινήσουν με πνευματικές βαλβίδες και στις δύο μοτοσυκλέτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: