Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

V.R.: «το όνειρό μου είναι να τελειώσω την καριέρα μου στην Yamaha!»

18/1/2008


Στη διάρκεια της συνέντευξης τύπου ο Valentino Rossi σε ερώτηση του Δημήτρη Διατσίδη σχετικά με την ανανέωση του συμβολαίου του είπε χαρακτηριστικά: «το όνειρό μου είναι να τελειώσω την καριέρα μου στην Yamaha», όμως είναι πολύ νωρίς να συζητάω για αυτό. Στα μέσα της χρονιάς θα αποφασίσω και εξαρτάται πολύ από το πως θα πάμε μέχρι τότε». Επίσης συμπλήρωσε για το θέμα της επιλογής της Bridgestone και το διαζύγιό του με την Michelin: «το διαζύγιο με την Michelin ήταν καλό. Με την επιλογή μου πήρα το ρίσκο και μόνο τα αποτελέσματα θα δείξουν αν η απόφασή μου είναι σωστή». Σε άλλο σημείο της συνέντευξης αναφέρθηκε και στο γνωστό θέμα με την ιταλική εφορεία: «έγινα expert στους φόρους, μετά την περσινή υπόθεση. Θέλω να τελειώσει όσο γρηγορότερα γίνεται το θέμα. Πέρυσι είχα την ευκαιρία να δω πιο είναι οι πραγματικοί μου φίλοι που με βοήθησαν στα δύσκολα. Με τον μάνατζερ μου ΔΕΝ συνεχίζουμε τη συνεργασία, θα είμαι με αυτούς που εμπιστεύομαι απόλυτα».
Με νέο κοντό κούρεμα, που μοιάζει πολύ με αυτό του Jorge Lorenzo ο Valentino Rossi εμφανίστηκε καλοδιάθετος και χαρούμενος ιδιαίτερα με τα παιδιά ενός σχολείου που ήταν προσκεκλημένα στην εκδήλωση και ξεσήκωσαν τη μεγάλη αίθουσα με τις ιαχές «Valentino, Valentino»

Δεν υπάρχουν σχόλια: