Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2008

Βελτιωμένη η Ducati GP8, με +5 ίππους!

9/1/2008


Πολύ δουλειά κρύβεται κάτω από τα φέρινγκ της Ducati GP8

Ο Claudio Domenicali, Γενικός Διευθυντής της Ducati Corse και Product General Director της Ducati Motor Holding, ανακοίνωσε σήμερα στην Madonna di Campiglio στη διάρκεια της εκδήλωσης «WROOOM», τις λεπτομέρειες για τις τεχνολογικές καινοτομίες της νέας Ducati GP8, με την οποία το ιταλικό εργοστάσιο θα προσπαθήσει να μείνει μπροστά από τον ανταγωνισμό στη νέα αγωνιστική περίοδο που αρχίζει στις 9 Μαρτίου με τον νυκτερινό αγώνα του Κατάρ.

Στον τομέα των αναρτήσεων και των φρένων οι βελτιώσεις είναι πολύ μικρές και όλα έχουν μείνει σχεδόν ίδια με την περσινή μοτοσυκλέτα.

Στον τομέα του πλαισίου είναι που υπάρχουν διαφορές, με διαφορετική γεωμετρία, ειδικά στο μπροστινό σύστημα, ώστε να εξαλειφθούν κάποιες ταλαντώσεις για τις οποίες παραπονέθηκε κυρίως ο Stoner και λιγότερο ο Capirossi, τη χρονιά που πέρασε. Επίσης έγινε ακόμη πιο άκαμπτο, ενώ στον τομέα της πίσω ανάρτησης υπάρχει διαφορετική γεωμετρία με αλλαγές και στο σύστημα της ανάρτησης.

Στον κινητήρα είναι που έγιναν οι μεγαλύτερες και περισσότερες βελτιώσεις, αφού ναι μεν η μεγάλη ιπποδύναμη και η κατανάλωση ήταν τα σημεία υπεροχής το 2007, όμως χρειαζόταν βελτίωση στην οδηγησιμότητα, κυρίως από σύμφωνα με τις παρατηρήσεις του Capirossi, αλλά και με αυτές του νέου Παγκόσμιου Πρωταθλητή, αλλά και αυτές του Melandri στις τρεις δοκιμές μετά το τέλος της αγωνιστικής χρονιάς. Έτσι οι τριβές των διαφόρων μερών μειώθηκαν και άλλο, αυξήθηκε έτσι η ιπποδύναμη 2 μέχρι 5 ίππους ανάλογα με τη ρύθμιση για τις διάφορες πίστες, η κατανάλωση έμεινε ίδια! και συγχρόνως βελτιώθηκε η ροπή στις μεσαίες στροφές!! «Δεν ήταν εύκολο να γίνει κάτι τέτοιο, αλλά με πολύ δουλειά τα καταφέραμε», είπε ο Domenicali. Επίσης τόνισε τη βελτίωση στα ηλεκτρονικά με νέους περισσότερους σένσορες σε διάφορα μέρη της μοτοσυκλέτας, ώστε να υπάρχει λιγότερο ρίσκο για λάθος διαγνώσεις και επεμβάσεις στον κινητήρα.

Ο Domenicali δήλωσε ευθέως ότι κυριότερο αντίπαλο θεωρεί την Honda σε συνδυασμό με την Michelin, που και οι δύο θέλουν να μην κάνουν δεύτερη χρονιά λάθη, ενώ θεωρεί ότι η Yamaha παρά τα Bridgestone που θα χρησιμοποιεί ο Valentino, είναι λίγο πιο πίσω. Σε ερώτηση του απεσταλμένου μας Δημήτρη Διατσίδη σχετικά με το θέμα των ηλεκτρονικών και την ενδεχόμενη κατάργηση ή μείωσή τους, δήλωσε ότι είναι αντίθετος σε μια τέτοια κίνηση, αφού η εξέλιξη των ηλεκτρονικών μέσα από τους αγώνες, πέρα από το ότι κάνει λιγότερους τους τραυματισμούς των οδηγών, περνάει άμεσα και στις μοτοσυκλέτες παραγωγής, με παράδειγμα την 1098R που έχει ακριβώς το ίδιο traction control με τις αγωνιστικές GP7 του motoGP.

Δεν υπάρχουν σχόλια: