Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2007

Barry Sheene

9/10/2007
O Vermeulen τιμά τον Barry Sheene στο Phillip Island

Mε άλλα χρώματα θα αγωνιστεί ο Vermeulen


Η Rizla Suzuki MotoGP θα είναι «ρετρό» με τον Chris Vermeulen στον αγώνα της πατρίδας του, το Grand Prix της Αυστραλίας, να αποδίδει τιμή στον ήρωα και μέντορά του τον θρυλικό Παγκόσμιο πρωταθλητή της Suzuki το 1976 και το 1977, τον Barry Sheene.
Ο 25χρονος θα οδηγήσει για μια φορά μια Rizla Suzuki GSV-R εμπνευσμένη από τα χρώματα του Barry Sheene και της Suzuki XR-14 των Grand Prix στα μέσα της δεκαετίας του ’70. Η μοτοσυκλέτα των 800cc, η GSV-R θα έχει ένα ειδικό σχέδιο του μπλε της Rizla και θα υπάρχει και το περίφημο σχέδιο του «7» που ήταν το νούμερο του Sheene συνδυασμένο με το 71 του Vermeulen.
Ανάλογα ρετρό θα είναι και τα δερμάτινα του οδηγού, αλλά και το κράνος του. Ο Vermeulen «ανακαλύφθηκε» από τον Sheene στη δεκαετία του ’90 και πείστηκε από τον θρύλο των αγώνων να πάει στη Μ. Βρετανία για να αγωνιστεί εκεί. Από τότε ο Vermeulen κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στα Supersport 600 και τελικά πέρασε στα MotoGP.
Chris Vermeulen: «Είναι μεγάλη τιμή για μένα να οδηγώ την τελευταία γενιά της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας της Suzuki GP στα χρώματα του ήρωά μου, Barry Sheene. Ο Barry έκανε πάρα πολλά για να έχω επιτυχία όταν πήγα στην Αγγλία και μου λείπει πολύ. Έχω οδηγήσει την δικιά του XR-14 μοτοσυκλέτα των Grand Prix στο «Goodwood Festival of Speed» πέρυσι και ήμουν σίγουρα προνομιούχος, αλλά το να οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα μου στα χρώματά του είναι φανταστικό. Ευχαριστώ τη Suzuki και την ομάδα που επέτρεψε να γίνει κάτι τέτοιο και ελπίζω να πάμε ανάλογα καλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: