Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2007

H Michelin έτοιμη για την πρόκληση του Philip Island

H Michelin έτοιμη για την πρόκληση του Philip Island
Η πρόοδος της γαλλικής εταιρίας είναι φανερή στους τελευταίους αγώνες και σε πρόσφατη συνομιλία που είχαμε με τον Dani Pedrosa στη διάρκεια του Σαλονιού στο Παρίσι, όπου βρέθηκε για την παρουσίαση της νέας Honda CBR1000RR ΤΟΥ 2008, ο Ισπανός οδηγός παραδέχθηκε ότι υπάχει σημαντική βελτίωση. Η νέα δομή του σκελετού για το πίσω λάστιχο των 16.5-inch και τα διαθέσιμα νέα προφίλ για το μπροστινό των 16-inch έκελισαν αρκετά τη διαφορά από τους ανταγωνιστές και έδωσαν τη νίκη και τη δεύτερη θέση στην Πορτογαλία. Το πίσω διαθέτει σκληρότερο σκελετό που δίνει βελτιωμένο κράτημα και πρόσφυση στο όριο, ενώ τα δύο νέα προφίλ μπροστά προσφέρουν μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με το οδόστρωμα για καλύτερη απόδοση στην είσοδο της στροφής.
Ο Jean-Philippe Weber, ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της Michelin
εξηγεί: «το Phillip Island αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση για τις εταιρίες ελαστικών, από όλες τις πίστες του ημερολογίου. Είναι μια μεγάλη πρόκληση γιατί η πίστα είναι έτσι σχεδιασμένη που είναι ιδιαίτερα απαιτητική για τα λάστιχα, επειδή παράγονται οι υψηλότερες θερμοκρασίες λειτουργίας σε όλη τη σεζόν του MotoGP. Στις γρήγορες ανοικτές αριστερές στροφές της πίστας οι οδηγοί μπαίνουν με μεγάλη ταχύτητα και πολύ γκάζι, έτσι η θερμοκρασία που αναπτύσσεται στην αριστερή πλευρά είναι αρκετά μεγάλη.Η στροφή που βγαίνεις στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού και η έξοδος Southern Loop μάλλον είναι αυτές που βάζουν τη μεγαλύτερη θερμοκρασία στα λάστιχα. Επίσης υπάρχει ασυμμετρία, αφού οι δεξιές είναι λίγες και αυτό είναι μια πρόσθετη πρόκληση, ειδικά με τις χαμηλές θερμοκρασίες και τις αλλαγές του καιρού αυτήν την εποχή. Έτσι χρειάζεσαι καλό ζέσταμα ειδικά για τη δεξιά πλευρά του ελαστικού και ειδικά στις πρωινές δοκιμές», σημειώνει ο Γάλλος ειδικός.
«Θέλουμε να δούμε πως θα δουλέψουν αυτά τα νέα ελαστικά στο Phillip Island. Όλοι οι top οδηγοί μας έμειναν ευχαριστημένοι. Με αυτό μπορούν να ανοίξουν το γκάζι λίγο νωρίτερα και έχει βελτιωθεί και ο χρόνος ζεστάματος. Είμαστε σίγουροι ότι το νέο αυτό ελαστικό θα δουλέψει στο Phillip Island».

Ελπίζουμε και μεις να έχει δίκιο ο Γάλλος και να δούμε έναν ωραίο αγώνα που να μην εξαρτηθεί τόσο πολύ από τα λάστιχα, γεγονός που θα οδηγήσει πιο κ οντά στην επιλογή μιας εταιρίας για το 2008.

PHILLIP ISLAND DATA
Lap record: Marco Melandri (Telefonica Movistar Honda RC211V-Michelin), 1m 30.332s,
177.266km/h-110.148mph (2005)
Pole position 2006: Nicky Hayden (Repsol Honda Team RC211V-Michelin), 1m 29.020s

Νικητές τελευταίων χρόνων στο Phillip Island
2006 Marco Melandri (Fortuna Honda RC211V-Michelin), 44m 15.621s (rain-affected race)
2005 Valentino Rossi (Gauloises Yamaha Team YZR-M1-Michelin), 41m 08.542s
2004 Valentino Rossi (Gauloises Yamaha Team YZR-M1-Michelin), 41m 25.819s
2003 Valentino Rossi (Repsol Honda RC211V-Michelin), 41m 53.543s
2002 Valentino Rossi (Repsol Honda RC211V-Michelin), 42m 02.041s
2001 Valentino Rossi (Nastro Azzurro Honda NSR500-Michelin), 42m 22.383s
2000 Max Biaggi (Marlboro Yamaha Team YZR500-Michelin), 42m 28.792s
1999 Tadayuki Okada (Repsol Honda NSR500-Michelin), 42m 09.271s
1998 Mick Doohan (Repsol Honda NSR500-Michelin), 42m 42.511s
1997 Alex Crivillé (Repsol Honda NSR500-Michelin), 42m 53.362s

Δεν υπάρχουν σχόλια: